Uszczelniacz do chłodnic

Usterka układu chłodzenia prawie zawsze wiąże się z unieruchomieniem pojazdu. Najczęściej do czynienia mamy z wyciekami chłodziwa na zewnątrz lub co gorsza z nieszczelnością i przedmuchami wewnątrz silnika.

I w jednym i drugim przypadku naprawa wiąże się z pokaźnymi wydatkami. Wymiana uszczelki pod głowicą lub spawanie głowicy to bardzo kosztowne zabiegi i właśnie dlatego zawsze warto spróbować naprawić usterkę w sposób mniej inwazyjny i nieporównywalnie tańszy.

Preparat jest na tyle skuteczny że naprawa wypalonej uszczelki pod głowicą lub pękniętej chłodnicy może okazać się zbędna. Oczywiście warunkiem skuteczności zabiegu jest wczesne wykrycie usterki i niedopuszczenie do nadmiernego przecieku. Polimerowy uszczelniacz układu chłodzenia Pro-Line Dichter K sprawdzi się w przypadku nieszczelności chłodnicy, przewodów chłodniczych, uszczelki pod głowicą, pękniętej głowicy i bloku silnika.


Chroni komorę spalania przed przenikaniem do niej płynu chłodzącego, a także uszczelnia wszelkie pęknięcia i otwory w systemie chłodzenia. Całkowicie hermetyzuje drobne przecieki i szczeliny, powstające w wyniku uderzeń kamieni lub porowatości w miejscu spawania. Inteligentne cząsteczki polimerowe reagują na różnice ciśnień i tworzą elastyczną warstwę, która trwale wypełnia nieszczelności. Nie zapycha układu chłodzenia i zapobiega odkładaniu się kamienia.



Zastosowanie:

Przed zastosowaniem preparatu Kuchler Dichter należy wypłukać układ chłodzenia ze wszystkich zanieczyszczeń środkiem Pro-Line Kuchler Reiniger nr 20457. Po wypłukaniu układu zalać świeży płyn i wlać uszczelniacz. Uruchomić samochód i poczekać do pełnego rozgrzania. W przypadku wycieku w układzie nagrzewnicy włączyć ogrzewanie. 250ml preparatu wystarcza na 40 litrów płynu chłodniczego.


Kliknij i kup Uszczelniacz chłodnicy!