Smarowanie układu wtryskowego
Masz Renault, Nissana lub Dacię z silnikiem 1.5 DCI?
Jeżeli tak to musisz wiedzieć, że te silniki, wyprodukowane do 2005, mają bardzo awaryjny układ wtryskowy. Problemem jest pompa wysokiego ciśnienia, która zaczyna generować opiłki. Gdy te dostaną się do paliwa, uszkodzeniu ulegają wtryskiwacze, czujniki, przewody a nawet zbiornik paliwa.
Koszt profesjonalnej naprawy tego silnika może przekroczyć kilka tysięcy złotych !
Co zrobić aby zminimalizować ryzyko awarii?
Regularnie, co każde 10.000 kilometrów, wymieniaj filtr paliwa i do każdego tankowania wlej dodatek smarujący układ wtryskowy od Liqui Moly- Diesel Schmier Additiv nr 20454. arcza na 80 litrów paliwa.
Dziękujemy za zdjęcia firmie MR Serwis z Mińska Mazowieckiego.
To prawdziwi eksperci od naprawy układów zasilania i regeneracji turbosprężarek.