Facebook
Napisz do nas

Powered by ChronoForms - ChronoEngine.com

WYSZUKAJ PRODUKT

DOBIERZ OLEJ

katalog_oleju

Poradnik LIQUI MOLY pomoże Ci wybrać właściwy olej dla Twojego silnika!

 

POBIERZ KATALOG

katalog

jct header

 

jct urzWspółczesne jednostki napędowe mają coraz mniejszą pojemność skokową przy jednoczesnym zwiększaniu mocy. Ich konstrukcja jest coraz bardziej zwarta, a wiele elementów zintergrowanych w jednym bloku. Utrudnia to dostęp do ich wnętrza, a wszelkie czynności serwisowe wymagają używania odpowiednich urządzeń diagnostycznych i warsztatowych. Odpowiedzią na te potrzeby jest Jet Clean Tronic (nr art. 5124), urządzenie serwisowe służące do czyszczenia układów wtrysku paliwa zarówno w silnikach benzynowych, jak i wysokoprężnych. Dzięki komputerowemu systemowi pomiaru i dozowania odpowiednie preparaty – z linii LIQUI MOLY Pro-Line – zostają wprowadzone do wnętrza jednostki napędowej. W przypadku silnika benzynowego czyszczone są końcówki wtryskiwacza oraz usuwany nagar z denka tłoka i z rowków pierścieniowych. W silnikach Diesla czyszczone są układy Common Rail lub pompowtryskiwacze.

 

Urządzenie Jet Clean Tronic jest nagrodą główną w XVI edycji Ogólnopolskiej Olimpiady Techniki Samochodowej dla uczniów ze szkół średnich.

 

Silnik Diesla:

  • czyszczenie całego układu wtryskowego i komory spalania,
  • czyszczenie pompy wtryskowej,
  • czyszczenie wtryskiwaczy,
  • czyszczenie komory spalania.

Zalety stosowania czyszczenia układów wtryskowych z wykorzystaniem Jet Clean Tronic:

  • intuicyjne menu w języku polskim
  • bezpieczne podłączenie eliminujące do minimum możliwość zapowietrzenia układu
  • zamknięty układ czyszczący wyposażony w filtr
  • bezpośrednie działanie skutkuje natychmiastowym efektem w postaci min. redukcji ilości substancji szkodliwych w spalinach

 

Silnik benzynowy:

jct cont

  • rozpuszczanie osadów we wtryskiwaczach i „szynie” wtryskowej
    • jest to automatyczny cykl czyszczący, który trwa 8 minut,
  • czyszczenie całego układu wtryskowego, a także komory spalania, zaworu dolotowego – cykl ten trwa od 20 do 40 minut zależnie od stopnia zanieczyszczenia elementów układu wtryskowego, silnik pracuje na specjalnych środkach czyszczących,
  • zasysanie zanieczyszczeń z siateczki wtryskiwacza – cykl automatyczny trwa 90 sekund na każde 4 wtryskiwacze,
  • czyszczenie kolektora dolotowego – cykl ten trwa od 15 do 35 minut zależnie od stopnia zanieczyszczenia kolektora dolotowego, silnik w czasie trwania tego procesu pracuje na benzynie i dodatkowo przewodem podciśnieniowym do kolektora dolotowego podawany jest środek czyszczący.